Το άλμπουμ "Ταξιδεύοντας στην Ελλάδα Vol I" περιέχει ταξιδιωτικές εικόνες από ταξίδια που πραγματοποιηθήκαν την περίοδο 2018-2020.
Οι φωτογραφίες είναι από πολλά μέρη της Ελλάδος και έχουν αποτυπωθεί, είτε με Drone είτε με Φωτογραφική μηχανή.
Μέσα από τις σελίδες του, θα βρεθείτε μπροστά σε αγαπημένα μου θέματα όπως, Φάροι, Αρχαιολογικοί Χώροι, Μέσα Μεταφοράς, Ναυάγια, άλλα και πολλά αλλά θέματα στη φύση. Εικόνες που μέσα από αυτές μπορείς να θυμηθείς μέρη που έχεις επισκεφθεί από μια διαφορετική οπτική άλλα και μέρη που θα μάθεις και θα σε παρακινήσουν να τα επισκεφθείς.
Ενδεικτικά επιλέγοντας το άλμπουμ μπορείτε να δείτε ενα δείγμα από τα περιεχόμενα του σε μια πολυτελή σκληρόδετη έκδοση η οποία μπορεί να είναι ένα όμορφο δώρο ή ένα κίνητρο για αναζήτηση.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μου στείλετε προσωπικό μήνυμα

—> 30x30cm, 40 σελιδες με protection & εξώφυλλο συμπαγές (η εκτύπωση είναι σε "γυαλιστερό χαρτί)

—> επιλέξτε με "κλικ" το άλμπουμ, για να δείτε τα περιεχόμενα
Lorem ipsum dolor sit amet, sapien platea morbi dolor lacus nunc, nunc ullamcorper. Felis aliquet egestas vitae, nibh ante quis quis dolor sed mauris. Erat lectus sem ut lobortis, adipiscing ligula eleifend, sodales fringilla mattis dui nullam. Ac massa aliquet.